کلیه های بزرگ شده چقدر خطرناک است؟

سه شنبه 30 آبان 1396
ن : lafee

کلیه های بزرگ شده چقدر خطرناک است؟

اغلب کلیه ها نقش مهمی در بدن ما ایفا می کنند و به سلامت بیمار کمک می کنند. هنگامی که شما با کلیه های خود مشکل دارید، بیماران شما قطعا ناراحتی های مختلفی را تجربه خواهند کرد. آیا اکنون بیماران می خواهند بدانند که کیست بزرگ شده خطرناک است؟

بزرگ شدن کلیه ها به علت کیست های متعدد در کلیه و یا کلیه مقادیر زیادی از احتباس آب ایجاد می شود. هر دو ممکن است باعث کاهش عملکرد کلیه شود. با توجه به کاهش عملکرد کلیه، امید به زندگی بیماران بدون مدیریت موثر تهدید خواهد شد.

طبقۀ غرب در بیمار تا حدودی تهاجمی است، بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران از استفاده از طب غربی بی میل هستند. بیمارستان پزشکی چینی پکن Tongshantang بیماران را فراهم می کند طیف وسیعی از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه خود را.

درمان میکرو چینی پزشکی درمان نفوذ بیمارستان معروف ترین است، بیمار است انتظار می رود برای کمک به ترمیم سلول های کلیه بیمار و بافت ها، بهبود عملکرد کلیه. این درمان، با توجه به تجهیزات قبل هنر و وضعیت بیماران، انتخاب از طب گیاهی چینی سنتی، داشتن گشادکننده عروق، گردش خون، تنظیم فشار خون، التهاب و بهبود انعقاد، ماتریکس خارج سلولی، متاستاز به اندازه کافی خون در کلیه، اکسیژن و تغذیه، می تواند آب را در کلیه ها به طور طبیعی دفع کند.

این درمان همچنین می توانید به شما کمک کند کیست های کلیوی را کاهش می دهد اساسا، برای جلوگیری از سلول های اپیتلیال از انتشار ماده فعال و ترویج گردش خون از دیوار.

علاوه بر این، ما نیز دیگر درمان های طبیعی، از جمله ضد عفونی درمان، که می تواند به طور کامل خلاص شدن بدن از سموم و مواد زائد از مواد مخدر، حمام درمانی، حمام پا، بخور درمانی، بادکش درمانی صورت گرفته است. مهمتر از همه، ما همچنین طب غربی را برای حفظ سلامتی خوب می کنیم.

اگر تورم کلیه دارید، درمان های طبیعی می تواند به شما در درمان آن کمک کند. آیا این درمان های طبیعی را انجام دهد؟ لطفا وضعیت خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/pkd/1590.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه های بزرگ شده چقدر خطرناک است؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.